زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ برای پذیرش براساس سوابق تحصیلی داوطلبا احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد و در آبان ماهه ولی زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه های سراسری در بازه زمانی که هر دانشگاه برای خودش مشخص می کنه انجام میشه .

 

 

چند سالیه که دانشگاه های سراسری علاوه بر پذیرش از طریق کنکور اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور از فارغ التحصیلای ممتاز می کنن . به طوری که هر دانشگاهی طی اطلاعیه ای زمان و شرایط ثبت نام رو اعلام میکنه و دانشجو های سال آخر کارشناسی و فارغ التحصیلایی که شرایط ثبت نام رو داشته باشن می تونن در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دلخواهشون اقدام به ثبت نام کنن .

اما از اونجایی که امسال بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا دانشگاه های سراسری علاوه بر پذیرش بدون کنکور ارشد استعداد درخشان تصمیم به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی رو دارن داوطلبا پیگیر اطلاعیه های مختلف برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه های سراسری هستن . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد درخشان و سوابق تحصیلی ۹۹ توضیح دادیم با ما همراه باشین .

 

 

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۹۹

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی ارشد ۹۹ قراره برای دانشگاه هایی انجام بشه که ظرفیتشون از طریق کنکور  ارشد به اون حد نصاب لازم نمیرسه ، برای همین احتمالا این ثبت نام بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد و در آبان ماه انجام میشه .

داوطلبایی که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سنجش باشن تا از زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون مطلع بشن . البته بهتون پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه تاریخ ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد مشخص شد مطلع بشین . این مقاله هم بعد از منتشر شدن اطلاعیه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه های سراسری ، به روز رسانی میشه .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه های سراسری ۹۹ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 برای اینکه فرایند ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد رو به طور کامل و بی نقص انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد

 

 

زمان ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد ۹۹

دانشگاه های سراسری هر سال یه بخشی از ظرفیت خودشون رو به پذیرش بدون آزمون اختصاص میدن که مخصوص دانشجویای سال آخر و یا فارغ التحصیلای ممتاز دوره کارشناسی هستش . ولی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه های سراسری به طور مجزا در هر دانشگاه انجام میشه و زمان مشخصی نداره . یعنی هر دانشگاه طی یک فراخوانی زمان و تاریخ ثبت نام ارشد بدون آزمون رو تو سایت خودش اعلام می کنه و متقاضیا باید طبق اون فراخوان از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ مطلع بشن .

طبق تجربه سال های گذشته معمولا این فراخوان ها تو طول سال تحصیلی انجام میشه که متقاضیا برای اطلاع از این فراخوان ها باید مدام به سایت دانشگاه های مد نظر سر بزنن و اخبار و اطلاعیه هاش رو دنبال کنن تا از زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 اون دانشگاه باخبر بشن . البته با عضویت در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه تاریخ این ثبت نام برای هر دانشگاه اعلام بشه ، باخبر میشن . 

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان 99 تموم شده است .

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام بدون کنکور ارشد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ شامل همه دانشگاه های سراسری از جمله روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور میشه و داوطلبا می تونن با توجه به شرایطشون شانسشون رو برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و یا استعداد درخشان این دانشگاه ها در زمان مقرر امتحان کنن .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی احتمالا در آبان ماه انجام میشه و برای پذیرش استعداد درخشان در طول سال تحصیلی ، که توضیحات بیشتر در این مقاله داده دشه .

2- ✔️ همه داوطلبا می تونن ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه سراسری رو انجام بدن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد دانشجو ها و فارغ التحصیلای ممتاز می تونن ثبت نام استعداد درخشان رو انجام بدن .

3- ✔️ کدوم یکی از دانشگاه براساس سو.ابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع ارشد می کنن ؟

✔️ همه دانشگاه هایی که ظرفیتشون از طریق کنکور ارشد به اون حد نصاب لازم نرسه اقدام به پذیرش دانشجو به این صورت می کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: